فیلم آموزش کامل درس هفتم زبان انگلیسی هفتم (My address: آدرس من)

فیلم آموزش کامل درس هفتم زبان انگلیسی هفتم (My address: آدرس من)



کتاب زبان انگلیسی پایه هفتم از 8 درس تشکیل شده است. در این بسته آموزشی کلیه مطالب درس هفتم زبان هفتم در قالب 1 ویدئو و یک در مدت زمان 39 دقیقه تدریس شده است.ویژگی های بسته آموزشی: زمان کل : 39 دقیقهتعداد ویدئوها: 1حجم فایل دانلودی: 50 مگابایتقابل پخش با کامپیوتر ، لب تاب و تلویزیونآموزش همراه با تصاویر کتاب اصلیدرس هفتم: آدرس من (My address) سرفصل های تدریس شده: - گفتگو (conversation)- تمرینات (practices)- صداها و حروف (sounds and letters)- شنیداری و خواندنی (listening and reading)- کلیه تمرینات ...

فیلم آموزش کامل درس هفتم زبان انگلیسی هفتم (My address: آدرس من)


دانلود فیلم آموزش کامل درس هفتم زبان انگلیسی هفتم (My فیلم آموزش کامل درس هفتم زبان انگلیسی هفتم (My address: آدرس من) کتاب زبان انگلیسی پایه هفتم از ۸
فیلم آموزش کامل درس هفتم زبان انگلیسی هفتم (My address کتاب زبان انگلیسی پایه هفتم از 8 درس تشکیل شده است. در این بسته آموزشی کلیه مطالب درس هفتم
فیلم آموزش کامل درس هفتم زبان انگلیسی هفتم (My address فیلم آموزش کامل درس هفتم فیلم آموزش کامل درس هفتم زبان انگلیسی درس هفتم: آدرس من (My address)
دانلود فیلم آموزش کامل درس هفتم زبان انگلیسی هفتم (My دانلود فیلم آموزش کامل درس هفتم زبان انگلیسی هفتم (My address: آدرس من) - خرید آنلاین و دریافت
فیلم آموزش کامل درس سوم زبان انگلیسی هفتم (My age: سن من) دانلود فیلم آموزش کامل درس سوم زبان انگلیسی هفتم (My age: سن من)، در قالب فایل flv، شامل درس سوم
فیلم آموزش کامل درس سوم زبان انگلیسی هفتم (My age: سن من) کتاب زبان انگلیسی پایه هفتم از 8 فیلم آموزش کامل درس هفتم زبان انگلیسی هفتم (My address: آدرس من)
ترجمه مکالمه ها، تمرین و تلفظ زبان انگلیسی هفتم | درس هفتم انگلیسی پایۀ هفتم - دورۀ کامل و تلفظ زبان انگلیسی هفتم | درس درس هفتم: آدرس من (My Address)
نتایج جستجو برای «زبان انگلیسی به زبان ساده» نتایج جستجو برای «زبان انگلیسی به زبان
نتایج جستجو برای «درس هفتم» نتایج جستجو برای «درس هفتم
پاسخ سوالات کتاب کار انگلیسی هفتم | درس هفتم: آدرس من (My اخبار آموزش و دوم زبان انگلیسی پایۀ هفتم - دورۀ کامل تستی درس 2 انگلیسی پایه هفتم
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.