885 بررسی مبانی نظری مدیریت دانش و سرمایه‌های دانسته‌ای و بررسی رضایتمندی مشتری درصنعت بیمه کشور 29 صفحه ورد

885 بررسی مبانی نظری مدیریت دانش و سرمایه‌های دانسته‌ای و بررسی رضایتمندی مشتری درصنعت بیمه کشور 29 صفحه ورد

مقدمه پژوهشگران تعاریف گوناگونی درخصوص سرمایه‌های دانسته‌ای ارائه داده‌اندلیکن تعریفی که دراین پژوهش مورداستفاده قرارگرفته براساس نظرمرواشمیت درسال 2001است که گفته:سرمایه‌های دانسته‌ای مجموعه‌ای ازدارائیهای دانشی است که تاثیربسزایی درموقعیت رقابتی سازمان ایفا می‌کند هرچندبخش‌هایی ازسرمایه‌های دانسته‌ای مثلاً نیروی فکری انسان از پیدایش بشر تاکنون همیشه وجودداش ...

885 بررسی مبانی نظری مدیریت دانش و سرمایه‌های دانسته‌ای و بررسی رضایتمندی مشتری درصنعت بیمه کشور 29 صفحه ورد,885,بررسی,مبانی,نظری,مدیریت,دانش,سرمایه‌های,دانسته‌ای,,بررسی,رضایتمندی,مشتری,درصنعت,بیمه,کشور,,صفحه,ورد,
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.